ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Όνομα Τηλέφωνο
Πρόεδρος Δ.Σ. Φίλιππος Φλουσκούνης 6944661536
Αντιπρόεδρος Στέλιος Μπούσουλας 6932383033
Γεν. Γραμματέας Αλεξία Σαρημανώλη 6977570988
Ειδ. Γραμματέας Μαρία Κατσαλή 6974790347
Ταμίας Έρη Κασίμη 6976567901
Αναπληρωτής Ταμίας Θοδωρής Λιάππης 6977605286
Μέλος Βασίλης Μοσκοβίτης 6942981416
Μέλος Θοδωρής Φλουσκούνης 6973987263
Μέλος Γιώργος Αναγνώστου 6944455440

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Ένα γράμμα ενός παιδιού μας στον Αϊ – Βασίλη. Με την παράκληση να το δώσει στους γονείς του, στους δασκάλους του και στους συμμαθητές του.
Καλέ μου Άγιε Βασίλη. Σου γράφω κάποια πράγματα για μένα και το πρόβλημά μου που εύχομαι να γνωρίζεις.


*      Το πρόβλημα μου αποτελεί ένα μέρος του χαρακτήρα μου. Δεν με καθορίζει ως άτομο και δεν θα έπρεπε να με στιγματίζει.
          Είμαι ένα παιδί με πρόβλημα αναπηρίας και όχι ένα ανάπηρο παιδί.
*    Οι αισθητηριακές μου ικανότητες είναι υπερευαίσθητες. Κάθε ήχος που για σένα μπορεί
να είναι κανονικός εμένα μπορεί να με κάνει να υποφέρω.
*    Το περιβάλλον στο οποίο ζω καθημερινά πολλές φορές είναι εχθρικό. Με κοιτάζεις και μου συμπεριφέρεσαι περίεργα.
*    Μπορεί να σου φαίνομαι αλλόκοτος, αρνητικός και πολλές φορές επιθετικός αλλά ουσιαστικά το μόνο που κάνω είναι να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου.
*    Μάθε επιτέλους τη διαφορά του δεν θέλω (επιλέγω να μην κάνω κάτι) και του δεν μπορώ (είμαι ανίκανος να κάνω κάτι – δεν έχω επιλογή).
*    Όταν εσύ λες ότι βρέχει καρεκλοπόδαρα εγώ περιμένω να δω καρέκλες να πέφτουν από τον ουρανό. Γιατί πολύ απλά δεν αντιλαμβάνομαι ότι μιλάς μεταφορικά.
*    Να είσαι υπομονετικός με το περιορισμένο αριθμού λεξιλόγιό μου. Δεν είναι ότι δεν αισθάνομαι, απλά δυσκολεύομαι να σου εκφράσω αυτά που αισθάνομαι με λέξεις και αυτό με στεναχωρεί.
*    Επειδή η λεκτική μου επικοινωνία είναι δύσκολη προσπάθησε να μου δείξεις κάτι που θέλεις να κάνω, παρά να μου το λες με λόγια. Να είσαι προετοιμασμένος να μου το πεις πολλές
φορές. Η υπομονή σου και η επιμονή σου θα με βοηθήσει.
*    Δώσε σημασία σε αυτά που μπορώ να κάνω παρά σε αυτά που δεν μπορώ. Όπως κάθε άνθρωπος μου είναι αδύνατον σε ένα περιβάλλον που νοιώθω συνεχώς ότι δεν είμαι αρκετά καλός και ότι χρειάζομαι βελτίωση.
*    Βοήθησέ με τις κοινωνικές μου συναναστροφές. Δεν είναι ότι δεν θέλω να παίζω με τα άλλα παιδιά. Απλά τις περισσότερες φορές δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω μία συζήτηση ή με ποιο τρόπο να συμμετάσχω στο παιχνίδι.
*    Απλά αναζήτησε τις δυνατότητές μου και θα εκπλαγείς . Ναι είμαι διαφορετικός αλλά και ξεχωριστός όπως όλοι μας.
*    Όλοι διαφορετικοί και όλοι ίσοι !!!! Έτσι δεν είναι ;;;;


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ


ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ  
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
& ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ